Tema: Re: Draudimas ir "nezinomas vairuotojas"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-24 08:41:15

"Kurmis"  wrote in message news:o8no06$rj9$1@trimpas.omnitel.net...

>na bet visvien kazko truksta sitoje logineje grandineje. negi saziningas
>zmogus, kuris nukentejo, turi dar kazkokiais detektyvais uzsiimineti.

Gali neuzsiimt.

> gal motorinis biuras galetu pradeti dirbti?

Jis dirba, tik tai ne jo kompetencija.

>nes policija ir draudimas neranda stimulo?

Draudimas - logiska, kad neranda. Nedarykim is ju idiotu - kam jiems tai?
Policija - labiau filosofine tema, dirba kaip sugeba, specialiai gi niekas
nesistengia blogiuku slepti.

> arba kas galetu ispirti tokiems stabdziams?

rinkejai

P.S. As nesakau, kad sistema ideali. Tik turbut klausima uzdavusiam zmogui
idomiau diskutuot ne apie tai,kaip mes noretume, kad butu, o kaip yra
realiai. Todel ir atsakymai mano tokei nelabai mieli.