Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: MumZer
Data: 2012-05-01 12:15:30
siaip, kai dviraciai buvao daugiau entuziastams - tai dviratininkai
normalesni buvo.
dabar kai priviso visokiu, kurie tik dvirati nusipirke jokiu taisykliu
nemoka..
uzpisa nei kai dviraciu taku vaziuoji, is priesais atvaziuoja 2-3
idiotai irne kad susirikiuoti vorele ir prasilenkti, tai ne nx per visa
ploti vaziuoja.
dar labiau bobos 20-30 metu uzpisa, nes vaziuoja per visa taka 11km/h
greiciu ir jokio suvokimo, kad reikia desines puses laikytis, nes is
galo ne vienas ir ne du gali pareiti 3x didesniu greiciu, kurio
numetineti del debiliu nera noro.