Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: audrenas69
Data: 2012-04-29 00:27:50
kad ir kas beatsitiktu, dviratininkai visada ras du pasiteisinimus:
juos visi ignoruoja kelyje ir nera dviraciu taku kur jiems vazinet.

"KEdas"  parašė naujienų news:jnhn06$q9n$1@trimpas.omnitel.net...

2012.04.29 00:10, audrenas69 rašė:
> aciu uz "issamiai" acakita klausima.

O ką čia atsakinėti? Reikėjo tą pažeidėją skinti ir tiek, kaltininkas
būtų apmokėjęs remonto išlaidas.

> p.s. per raudona sviesofora vaziuojanciu automobiliu nemaciau jau
> kokius gerus 3 metus. per geltona - o kam nepasitaiko?

O aš tai matau bent kartą per savaitę. Važiuodamas į darbą nuolat matau
kaip mane lenkia per ištisinę, važiuoja dviračių takais, šaligatviais,
keisdami važiavimo kryptį nepraleidžia dviratininkų, esant žaliai
rodyklei ir degant raudonam signalui nesustoja praleisti pėsčiųjų (to
reikalauja 169 KET punktas) ir t.t.
Na, ir?