Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: Benderis
Data: 2012-04-29 10:50:37
normaliai atsake, ko cia kabinejiesi?

Eduardai, as noriu paryskinti viena problema kuri labai senai erzina:
dviratistai vaziuoja pries eisma. Senamiescio / naujamiescio siauromis
vienpusio eismo gatvemis. Masiškai. Kasmet vis daugiau. Nebelaiko nervai.
Šią savaite Raugyklos g. stabtelėjau nes del priparkuotu masinu negalejom
prasilenkti, atsidariau langą ir paklausiau kodėl jis vaziuoja pries eismą.
Buvau pasiustas ant triju raidziu, pasiulyta islipti ir issiaiskinti
santykius. Nelipau nes uz mane susidare automobiliu eile. Vaziuodamas
paskambinau i 112 ir nurodziau kaip jis apsirenges, judejimo krypti. Taciau
nemanau kad imanoma tokius rasti po skambucio, pernelyg mobilūs.

Gal galima užsakyt prevencinius pranešimus spaudoje, tv ir radio?