Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-30 14:18:08
Ivairiai - sarasas gautusi nemazas.

Paprasti pavyzdziai is vienos gatves.

Sedu ant dviracio ir patenku Gedimino prospektan. Juostos dviratininkams
abejose pusese. Man kaip ir logiska vaziuoti desine puse. Pastoviai
atsiranda kruva tokiu, kur mina priesais. Nu dzin - pakenciam. Bet va
parvaziuoja 3-4 priesais. As pasitraukiu desiniau. O jie ka - manai
isirikiuoja eiluteir graziai prasilenkiam? A vot huj - kaip mine banda taip
ir mina. Man arba nat bordiuro trauktis arba i vaziuojamaja dali staigiai
atgal mestis, jei ten masinu nera.

Atvaziuju kur Gedo prospektas atsiremia i katedros aikste. Laukia kruva
pesciuju ir kruva dvirtaininku leidziamo sviesoforo signalo. Visi
persimaise. Ir uzsidegus leidziama sviesoforo signalui pastoviai atsiranda
pora durniu, kuriam butinai reikia toje minioje dvirati ne persivaryti, o
butinai pervaziuoti atsisedus. O kad jis tai daro siek tiek vinguriuodamas,
kad mesdamas savo riebia liaska per sedyne aplinkiniams trukdo - pohuj - as
startuoju!!!

Pilies gatveje. Dviraciu takas (kuri aisku ir pestieji uzpisa). Salia
kavines. Nu vat butinai blet ant jo dvirati palikti?!?

"m&m"  wrote in message news:jnlrt2$tnt$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tai pasireiskia? pats dar nepradejau sezono (svarstau isvis ar
verta) :), tad siu metu sezono madu dar nepatyriau