Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: KEdas
Data: 2012-04-29 17:06:29
Benderis rašė:
> Eduardai, as noriu paryskinti viena problema kuri labai senai erzina:
> dviratistai vaziuoja pries eisma. Senamiescio / naujamiescio siauromis
> vienpusio eismo gatvemis. Masiškai. Kasmet vis daugiau. Nebelaiko
> nervai. Šią savaite Raugyklos g. stabtelėjau nes del priparkuotu masinu
> negalejom prasilenkti, atsidariau langą ir paklausiau kodėl jis vaziuoja
> pries eismą. Buvau pasiustas ant triju raidziu, pasiulyta islipti ir
> issiaiskinti santykius.

Na, ir ko čia nervintis? Sunervino dviratininkas, o tau realiai
trukdančių ne vietoje stovinčių automobilių nepastebėjai?
Senamiestyje prieš eismą važiuojama todėl, kad tai trumpiausias kelias,
o alternatyvos dažnai labiau pavojingos dėl važiavimo kartu su
automobiliais. Neužilgo atsiras po plytomis kabinama lentelė „išskyrus
dviračius“, tada ir nervintis nebereikės.

Vienoje saugiausių pasaulio šalių tokios lentelės praktiškai po visomis
plytomis kabo ir niekas nesinervina. Nebent skvairas. :)