Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: VNO
Data: 2012-04-30 13:44:15
> bredas kazkoks, prie ruso tokiu nesamoniu nebuvo.
> Dviratininkas yra eismo dalyvis, tai transporto priemone ir ji PRIVALO
> laikytis KET. Dabar gi pazeidzia.

tai ir yra siu dienu opiaisia problema -dviratastia mieste jauciasi visai nebaudziami.
vakar kaip tik buvau isvaziaves i miesta - tai koktu ziureti.
reiktu kokio velo-police padalinio, kurie bent jau savo buviu itakotu ta bardaka.

> O tavo aprasomu atveju - kas bus jei as tamsoj ji nukalsiu vaziuojanti pris
> eisma? As liksiu kaltas??

matomai is tavo puses irgi bus zenklas - dvipusis eismas tik dviraciui ir galnet atskira balta juosta.

> tu toks principingas kovotojas - bet tik PRIES automobilius? Vienpusiskai?

ispostu sprendziant - tai jo.
laukia matomai kada Vilniuje bus visiskas dvirku chaosas.

VNO