Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: audrenas69
Data: 2012-04-29 01:14:42
kalba siaip jau ejo apie dviratininkus, o apie varuojancius
automobili yra daug kitu temu. bet tau aisku lengviausia
argumentuoti tuo, kas paciam gyvenima trumpina. Siaip
guodeisi kad tave lenkia kirsdami istisine - kazin ar tu
tu mindamas I seskines kalna busi eismo dalyvis ar
kliutis kelyje?

"KEdas"  parašė naujienų news:jnhomr$qu7$1@trimpas.omnitel.net...

Sapnuoji? Kur tu atsakyme radai bet kokius pasiteisinimus?