Tema: Re: reikia naujo grupso dviratastams
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-29 11:36:15
On 04/29/2012 10:50 AM, Benderis wrote:
> normaliai atsake, ko cia kabinejiesi?
>
> Eduardai, as noriu paryskinti viena problema kuri labai senai erzina:
> dviratistai vaziuoja pries eisma. Senamiescio / naujamiescio siauromis
> vienpusio eismo gatvemis. Masiškai. Kasmet vis daugiau. Nebelaiko
> nervai. Šią savaite Raugyklos g. stabtelėjau nes del priparkuotu masinu
> negalejom prasilenkti, atsidariau langą ir paklausiau kodėl jis vaziuoja
> pries eismą. Buvau pasiustas ant triju raidziu, pasiulyta islipti ir
> issiaiskinti santykius. Nelipau nes uz mane susidare automobiliu eile.
> [...]

pries eisma tai pagrinde pastebiu tik visokius diedus ant tarybiniu
kledaru slitinejancius. nu kiti tai labai jau retas atvejis, bent jau
kaune. uztai kitoki iproti issiugde - visoms masinoms sustojus prie
sankryzos, spraustis pro desine puse i prieki. tokie lochai kelis kart
jau nulenke veidroti, viena kart taip, kad reikejo remontuot. tai dabar
specialiai sustoju nuo bortelio per 5 cm, tai buna kad kazka rekauja is
galo sustoje. bet siulymu islipt pasikalbet dar nesulaukiau :) o siaip
tai neatsisakyciau :)