Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: Renookas
Data: 2012-01-30 15:52:42
siandien trys auto su dac purske be nusiskundimu

"kewle"  parašė naujienų news:jg5k6i$3im$1@trimpas.omnitel.net...

jei turi bakelį - gali jau nešt, bo pas mus nebėr... ryte -17 rodė
pasitikiu tamstos bandymų rezultatais :)

galgi tie buržujai, kurie mano minėtą prietaisą sutvėrė, net minties
neturėjo, kad metanolio galima dėt..

--
'(oo)'

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų