Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: NJ
Data: 2012-01-26 15:20:49
Emiau Berlingo sausio pradzioj nauja tai kai papurskiau ant langu norejau is
karto islipti is masinos. Kazkaip pikta pasidare kad perkant nauja masina
negali normalaus plovimo skyscio ipilt... Net sunku papasakoti kokia ten
smarve buvo kol visa isnaudojau, kvepavimas bvos ne sustodavo nuo spazmu...
Suprantu kad Berlingo yra komercines klases bet vistiek negalejau patiketi
kad Veho taupo ant tokiu smulkmenu.