Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: svyt
Data: 2012-01-27 09:59:44
konkurentu marcentaizeriai uzkisa, o pardavejai ten labai skersa deje. Kai
prekiavau su jais tai kas kelias dienas vis vaziuodavau tvarkos daryt,
kitaip nebus pardavimu, reklamai bus ismesti pinigai, jei prekes parduotuvej
nesimato, dar plius ji turi but akiu lygyje, dariau kazkada eksperimenta
sukeitus prkes tarp 3 ir 4 lentynos pardavimai susikeite vietomis 15 proc.,
o apatines lentynos isvis skirtos tik specifinem sunkiom prekem.

--
vyt/ /