Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-01-26 11:47:32
Tai nereikia žmonių klaidinti, šis devaisas vadinamas refrektometras, reikia
paskaityti jo naudojimo instrukciją, ten parašyta kokiu pagrindu pagamintus
skysčius jis matuoja. Aš esu giliai įsitikinęs, kad konkrečiai šitas
prietaisas matuoja tik etanolio ir monoetilenglikolio pagrindu pagamintus
skysčius, jo softe nėra tokio skysčio kaip metanolis, kurio "DAC ploviklyje
su glicerinu" yra iki 10% taigi suprantama jis jį ignoruoja ir todėl tau
meluoja:)
Taipogi jis nemato kitų priedų kurių negaliu tau viešai skelbti, nes jie yra
užsalaptinti, jie padeda praskaidrinti stiklą, minkština gumas. DAC yra
aukštos kokybės produktas ir mes tikrai nerizikuosime savo vardu dėl kelių
laipsnių.