Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: svyt
Data: 2012-01-28 12:21:08
Parduotuvei dazniausiai dzin, nes jos apyvartos praktiskai neitakoja tai, ar
bus daugiau parduota blendamedo ar colgate, ir kurio ant kiek daugiau.
kuriamos gi analogisku prekiu linijos, prekiu linija prekystalyje stovi
numatyta tvarka, dazniausiai tos prekes beveik vienodos, bet jos tam kad
sudarytu pacios sau konkurencija ir uzimtu kuo daugiau vietos- taip lengviau
pastebet visa grupe. pries 20-15 metu apie 5 metus dirbau mercentaizeriu
(reklamos vadybinku), varinejau po parduotuves ir rupinaus kad mano prekes
(butine chemija, siek tiek maisto) butu geriausiose vietose,vos ne iki
mustyniu ten budavo su konkurentais, burdavomes i grupuotes kad lengviau
butu su sanitekso vadybininkais kovot (ju buvo daug ir labai jie arsus).Kad
nustumt sanitekso preke savo prekes saskaita varinedavau i konkrecia
parduotuve po 3x par diena, 9-10 val kai jiem susirinkimas, paskui 17 val
kai jie ofise, ir apie19 vaziuojant is darbo, jis sukrauna savaip, as
savaip, kol pavargsta, ar ateina kitas i jo vieta (sanitekse buvo didelis
kadru tekamumas), o kitas jau susitaiko su tuo kad ju prekes stovi ne
geriausioj vietoj. Kviesdavom pardavejas vadybinkes i pirteles, kad musu
neskriaustu ir leistu prikabint reklamu, isskirtu kuo daugiau vietos
lentynoj savom prekem. Juk budavo, atvarai- nu uzspaude, cia petro prekes,
nelieciu, cia jono, irgi nelieciu,cia sanitekso, tiek to, tingiu kariaut su
juo, o cia kazkoks neasku kas- nu ir jo prekes i 1-2 lentyna, ner cia ko.

--
vyt/ /