Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: Korke
Data: 2012-01-25 15:27:00
Anot newsegzperciu muset, kad JO !
Jei taip pasake veho serviso sutriai tai taip ir turi but. (gal primyzhe
vasara buvo i ta bakeli ir ant ziemos atskiede tik dac'u tai ir uzsalo nu.
O aplamai xulish tu veliesi i visa sita diskusija beprasme. Buvo
konkreciu klausimu - atrasei ir tiek, o kas ka girdejo ar kas kam ka
pasake tai ....maziau klausyk. =] Tegu renkasi kas ka nori - nu negi gaila.