Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: kewle
Data: 2012-01-26 11:07:26
jis pas mane neužšalo, tiesiog panaudojom tokį devaisą:
http://www.nimatic.dk/com/default.asp?id=93&menu=23
(modelis NBR-503) ir štai jums ir prašom - minus 14 Celsijaus freezing point..
Devaisas nėra čia metrologiškai kaip nors tikrintas, tai gal palauksim kol lauke minus 20 bus - ką klientai pasakys :)

--
'(oo)'

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų pranešime:jfqsno$sdp$1@trimpas.omnitel.net...