Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: kewle
Data: 2012-01-26 16:46:30
Kokiame softe? Tai optinis prietaisas, tas refrAktometras. Dėl jo patikros va tai tikrai suklaidinau - jis visgi turi VMT metrologinės patikros galiojantį sertifikatą. Kuo skiriasi etilo ir metilo alkoholio optinės savybės - nežinau, ginčytis negaliu....

Nors ko čia aiškintis - kaip tik žadami gausūs šalčiai, tai reiks kur nors nusipirkt (pas mus sandėly nebėra) ir padėt lauke bakelį. Jei prie minus 20 liks skystas - viešai atsiprašysiu. Liks tik kenksmingumo klausimas, kaip supratau.

--
'(oo)'

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų pranešime:jfr7fk$ctb$1@trimpas.omnitel.net...