Tema: Re: Terpentinui - del Danushis anitfryzo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-25 14:55:37
Ash tai girdejau (protingi zmones pasakojo), kad prekybos tinkuose tokios
prekes tik shudinos buna - nes jiems rupi tik viršpelniai ir ima visoki
bruda, visiškai nesirupindami produkto kokybe. Ir save gerbiantis gamintojas
neturi šansu ten patekti - niekam nereikalinga jo kokybe. Tad i lentynas
patenka tik visokia piguva su neprotingais antkainiais. Tikrai neteko girdet
tokiu ar panasiu kalbu?

"Terpentinas"  wrote in message news:jfotl9$odm$1@trimpas.omnitel.net...

DAC'o pardavimo vietos LT sparciai pleciasi, DAC reklamai 2012 metais
numatyta skirti 200 000 lt , todel manau netrukus jo bus galima daugiau kur
isigyti. Siuo metu intensyviai vyksta derybos su prekybos tinklais,
stegiames, kad sis produktas atsirades pagrindiniuose prekybos centruose
nepabrangtu.