Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Niccolo
Data: 2012-01-11 13:39:01
Na, tai kaip nijuja neišmanančiam, tai kategoriški teiginiai ir švaistymaisi
"nesąmonėm" yra šiek tiek drastiški.
O dėl mano argumentų... aš nesakau, kad "kažkas" siuva būtent taip, aš ir
nesakiau, kad tai yra gėrio etalonas. Aš tik sakau, kad šitoje srityje
žinomos, gerbiamos ir besispecializuojančios įmonės ir žmonės sako būtent
taip. Ir spalva čia ne prie ko - apie spalvą galima būtų kalbėti visiškai ką
kita tikriausiai.
Ir pabaigai - citata iš visiškai nereikšmingo ir neautoritetingo šaltinio,
kuri parodo, kad vis tik gali svarbu tos sagos būti ir kažką sakyti:

Although the sleeve buttons usually cannot be undone, the stitching is such
that it appears they could. Functional cuff buttons may be found on high-end
or bespoke suits; this feature is called a surgeon's cuff.[29] Some wearers
leave these buttons undone to reveal that they can afford a bespoke suit,
although it is proper to leave these buttons done up.[30] Modern bespoke
styles and high end off-the-rack suits equipped with surgeon's cuffs have
the last two buttons stitched off-centre, so that the sleeve hangs more
cleanly should the buttons ever be undone. (paimta iš
http://en.wikipedia.org/wiki/Suit_jacket#Sleeves)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ash nijuja neismanau -n esioju tai ka nuperka. Taciau tavo argumentuose
pasigendu biski logikos. Tai, kad kazkas siuva butent taip, nereiskia, kad
tai ir yra gerio etalonas. Sakykim yra kazkokia ot kutiur kontora, kur siuva
irgi tik visokiems bosams, bet siuva tik juodus kostiumus. Ar tai irodymas,
kad geras kostiumas tik juodas? Yra kazkokia kontora, kur siuna su
susegamomis rankovemis - nu tai vienas ish stiliu. Taciau tai nereiskia,kad
nera tokio pacio lygio kontoru,kur naudoja visai kitus sprendimus.

"Niccolo"  wrote in message news:jejqds$kun$1@trimpas.omnitel.net...

ir kitų žmonių, šiame amate esančių jau daug metų, pasisakymuose. Todėl
nepyk, Linai, bet jų nuomonė (beje, ne tokia kategoriška) man yra kur kas
svaresnė negu tavo ar KGB atsargos majoro, nors tikiu, kad apie madą išmano
ir tu, ir jis - ir abu tikriausiai geriau negu aš.