Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-11 13:13:50
Ash nijuja neismanau -n esioju tai ka nuperka. Taciau tavo argumentuose
pasigendu biski logikos. Tai, kad kazkas siuva butent taip, nereiskia, kad
tai ir yra gerio etalonas. Sakykim yra kazkokia ot kutiur kontora, kur siuva
irgi tik visokiems bosams, bet siuva tik juodus kostiumus. Ar tai irodymas,
kad geras kostiumas tik juodas? Yra kazkokia kontora, kur siuna su
susegamomis rankovemis - nu tai vienas ish stiliu. Taciau tai nereiskia,kad
nera tokio pacio lygio kontoru,kur naudoja visai kitus sprendimus.

"Niccolo"  wrote in message news:jejqds$kun$1@trimpas.omnitel.net...

ir kitų žmonių, šiame amate esančių jau daug metų, pasisakymuose. Todėl
nepyk, Linai, bet jų nuomonė (beje, ne tokia kategoriška) man yra kur kas
svaresnė negu tavo ar KGB atsargos majoro, nors tikiu, kad apie madą išmano
ir tu, ir jis - ir abu tikriausiai geriau negu aš.