Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Herkus
Data: 2012-01-04 18:37:21
Del geros kokybes vilnos ir kostiumas ant taves krenta pagal tavo
linijas. Ypac jei ivaizdis ne paskutineje vietoje. Suprantatis zmogus
pastebes, ka tu vilki.
  Vilnos kokybe turi savo zenklinima: Super Fine ir skaicius. Kuo jis
didesnis tuo geriau - tuo vilna plonesne ir audinys plonesnis. Kasdienai
naudot tinka Super Fine 100-120. Aukstesnes markiruotes ipatingesnem
progom ir retesniam devejimui. Nemazai kostiumu "masems" apskritai
neturi netgi tokio zymejimo, as asmeniskai net neziuriu i tokius. Ypac
jei sudetis ne 100% vilna.

Vienas is zenklu, kad kostiumas bus rimtesnis: paziurek ar rankoviu
sagos tik imitacija ar is tikro rankove atsisega. Tai turetu leisti
atsiraitoti plaunantis rankas.