Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Niccolo
Data: 2012-01-09 17:31:13
Madistas tikriausiai vietinis? Aš kalbu apie Londoną, kuris, kartu su
italais, diktuoja madas. Žinoma, man iki Londono kaip drambliui iki saulės,
bet aš tik pacituoju tai, ką sako Saville Row siuvėjai :-).
Ir kaip rašiau anksčiau, visa tai tinka tik kokiam 1 procentui verslininkų,
likusiems (tarp jų ir man) yra visiškai dzin, ar sagos atsisega, kaip ir
tai, kad rankogaliuose turi būti 4, o ne trys sagos. Nes jei bus 4, tai aš
vis tiek nesutiksiu tokio žmogaus savo srityj, kuriam tai bus svarbu :D

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Zinau - jau kokias dvi dienas. Todel ir sakau - tai tipo skaitosi krutizna
brangiuose kostiumuose (nu gerai - pizdiec kokiuose brangiuose mano
suporatimuose, gal newsu zmones pas kiaules su geresniais vaiksto). Ir ash
sunkiai isivaizduoju, kad toks susegimas praktiskai gali buti naudojamas, o
ne tik kaip dekoratyvinis.

P.S. Pasiklausiau beje ta "madista" su kuriuo bendravau - supasakojo ilga
istorija, bijau supainioti, bet esme tokia - jo buvo toks laikotarpis
(nezinau kada), kai tai buvo krutizna. Tik kaip visada su krutumu. Kruta kai
atsisega, bet tu to nenaudojasi - privaloma, kad vistiek butu susagstyta
tvrkingai. Nu kaip kelnes - su sagomis klyne kruciau nei treningas, bet
vaiksciot atsisegus ir jas demonstruot - nu nx... O vat visokie pizonai, kad
parodyti, kad pas juos afigennas kostiumas, pradejo pirkt visokias
"Panevezio audejas" produkcijas, bet su atsegamomis rankovemis. Ir pradejo
vaiksciot atsisege. Nu ir dingo ta mada... Todel, jei dabar siuvamas
kostiumas ot kutiur, tai eina kaip opcija, grynai kliento pasirinkimu. Vo
tep va.

"Tomas"  wrote in message news:jeevpp$7g6$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai kad kiek man isaiskino, kad butent tas nepraktiskas susiuvimas ir yra
> fintas.

Kissing buttons gaunais tada, kai sagos dengia viena kitos kraštą. Tai
neturi nieko bendro su tuo ar rankogaliai realiai atsegami/susegami.