Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-11 11:53:30

"Niccolo"  wrote in message news:jejk9c$bfr$1@trimpas.omnitel.net...

>Linai, ginčas netenka prasmės, nes savo nuomonei pagrįsti tu užduodi
>klausimus, į kuriuos atsakymo nežinau nei aš, nei tu.

Nu tai as ir klausiu - is kur tu istraukei tokia nesamone? Argumentu.
Pavyzdziui ash dabar parasysiu - krutas kostiumas tas, kurio sagos ish
vidaus zalios. Nu vat sheipsau, nes kazkur kazada kazkas pasake. Ir ash tau
garantuoju - pas Putina butent tokios sagos. Reiskia taip ir yra? Kad galima
tokia opcija - kliento pasirinkumu, taip - sutinku. Bet butent - tik opcija.

>netenka prasmės. Išskyrus tą atvejį, jei su Putinu susitiksi artimiausiu
>metu - tuomet, jei nesunku, iš karto po susitikimo ir papasakok čia apie jo
>sagas, kad diskusija iš hipotetinės virstų prasminga.

Del Putino negaliu nieko pazadeti. Bet KGB atsargos majoras, paskutinius 20
metu gyvenantis Vokietijoj su aukstu diplomato laipsniu, buves TSRS konsulas
Vakaru Berlyne, vienas is svarbesniu Putino patiketiniu verslo reikaluose
(pazistamas nuo Drezdeno laiku),  - jau pakankamo ilgumo argumentas? Jau
nekalbant apie tai, kad triginius reikia ne paneigineti, o irodyti.