Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Niccolo
Data: 2012-01-09 17:27:10
Atvirkščiai - kaip tik susiuvimas turi būti funkcionalus

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai kad kiek man isaiskino, kad butent tas nepraktiskas susiuvimas ir yra
fintas.

"Tomas"  wrote in message news:jeeuju$5k8$1@trimpas.omnitel.net...

"Linas Petkevicius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
> Laikrodzio statuso lygis nepriklauso nuo to ant kiek tiksliai jsi rodo
> laika. Sagos irgi px - jei yra tik dekoratyvinis akcentas, to uztenka. Be
> to, kaip rasiau - kai kurie priimti ju susiuvimobudai isvis nenumato
> segiojimo, bet naudojami brangiuose modeliuose.

Viskas labai paprasta. Realiai veikiancios svarko rankogaliu sagos (nors
gyvenime niekas ju nesegioja)
reikalauja zymiai daugiau ranku darbo, nei tik siaip prisiutos 4 sagos (4
pystelejimai siuvimo masina).
Taigi uzsagstomi rankogaliai rodo pretenzija i "aukstesni lygi", o 4
prisiutos sagos - tokios pretenzijos nerodo.
Ir pofig brendas - Zegna, Baltman ar Lelija ...