Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-09 17:34:51
Tikriausia nevietinis. Tai ka nors keicia?

Ir tiesa sakant, tokiu, kuriam svarbu tos sagos, ash speju ganetinai tankiai
sutinku - dazniausiai tai rupi tik visokiems ka tik nuo Gariunu zagres ir
ivairiems petruskeviciams. Bet byby dejes ash ant ju. Nes aukstesnio lygio
chebrai speju visiskai dzin, kiek pas mane tu sagu. Ir kaip sake Pelevinas -
vienas ish zemo lygio pozymiu, tai gerai gaudytis brangiuose laikrodziuose
ir ju kainose.

"Niccolo"  wrote in message news:jef181$9hb$1@trimpas.omnitel.net...

Madistas tikriausiai vietinis? Aš kalbu apie Londoną, kuris, kartu su
italais, diktuoja madas. Žinoma, man iki Londono kaip drambliui iki saulės,
bet aš tik pacituoju tai, ką sako Saville Row siuvėjai :-).
Ir kaip rašiau anksčiau, visa tai tinka tik kokiam 1 procentui verslininkų,
likusiems (tarp jų ir man) yra visiškai dzin, ar sagos atsisega, kaip ir
tai, kad rankogaliuose turi būti 4, o ne trys sagos. Nes jei bus 4, tai aš
vis tiek nesutiksiu tokio žmogaus savo srityj, kuriam tai bus svarbu :D