Tema: Re: kostiumas ir paltas
Autorius: Niccolo
Data: 2012-01-11 11:20:44
Linai, ginčas netenka prasmės, nes savo nuomonei pagrįsti tu užduodi
klausimus, į kuriuos atsakymo nežinau nei aš, nei tu. Pokalbis maždaug apie
tai, koks dažniausiai būna geras kostiumas ir kokie ženklai galėtų rodyti,
kad jį siuvo išmanantis žmogus/firma, todėl tikėtina, kad ir pasiuvo
kokybiškai pavirto susitikimo pas Putiną nagrinėjimu. Aš pas Putiną nesu
buvęs ir nebūsiu, todėl negaliu į tavo klausimus atsakyti. Jei tu esi
susitikęs su Putinu - tada ir atsakyk į savo klausimus, kitu atveju jie
netenka prasmės. Išskyrus tą atvejį, jei su Putinu susitiksi artimiausiu
metu - tuomet, jei nesunku, iš karto po susitikimo ir papasakok čia apie jo
sagas, kad diskusija iš hipotetinės virstų prasminga.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

1. Nu ar tikrai atsisega?
2. Tai tu parasiai, kad bendraujant su tam tikro lygio asmenimis, tai yra
"REALIAI SVARBU", nes jie tai zino. Tai vat man idomu:
2.1 Kaip tu pagrisi, kad man nuejus pas Putina rankogaliu sagos pasidaro
realiai svarbu?
2.2 Is kur tu iznai, kad tai zino Putino, o ne Petruskeviciaus lygio zmogus.

Beje - zmogus, kuris man aiskino, kad tos sagos - huinia - rusas. Tai turbut
tas pats, kas indas apie autoproma?

"Niccolo"  wrote in message news:jejaj4$ssn$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip manai, apskritai kas nors gyvenime yra svarbu?
Putino rankovės atsisega. Mano - ne. Esu tikras, kad Putino kostiumas -
geresnis. Galima daryti išvadą, kad geresnių kostiumų švarko rankogalių
sagos atsisega. Daugiau jokių filosofinių išvadų daryti nebūtina ir
nerekomenduotina.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O kaip manai, einant i susitikima su Putinu "svarbu realiai" - uzsisega tavo
svarko rankoves ar ne?

"Niccolo"  wrote in message news:jei8an$1k9$1@trimpas.omnitel.net...

Putino mėgstamiausi - Brioni kostiumai. Jam siuva pagal specialų užsakymą.
Vien prie sagų sugaišta 18 val. Net neabejoju, kad atsisega...

"svyt"  wrote in message news:jeh50b$k1a$1@trimpas.omnitel.net...

tipo- che che che, o putino kostimo rankoves neatsisega...

--
vyt/ /