Tema: Re: OT: kostiumas ir paltas
Autorius: MumZer
Data: 2012-01-02 23:11:18
na as siuvausi siaip pas siuveja, nusipirkau medziaga ir gavosi realiai
600-700 uz kostiuma (su medziaga ir DVIEM porom kelniu), kuris pasiutas
specialiai tau.
esu mates tu suit supply kostiumus ir nepasakyciau kad ten kazkuo geriau
ant zmogaus atrodytu.
tik kad aptarnauja tave super buper prekybos centre, o ne pasilaiciu
bute. ar nori uz tai moketi 2X-3X daugiau - jau tavo reikalas.. :)