Tema: Re: kilometrai
Autorius: svyt
Data: 2012-01-05 19:23:44
as pusiau zemaitis (mama) pusiau lietuvis (tevas), gilinaus gal 5 kartas i
praeiti, pries 400 metu proproprosenelis is senelio tevo puses isvis
atsibaste is rytprusiu, bego nuo maro, ir pavarde vokiskos kilmes.
senelis, pakliuvo rekrutu, atitarnavo rusam 25 metus, jau vaziavo namo ir
prasidejo 1 pasaulinis karas, ji paeme atgal karan, atkariavo, gryzo namo
budamas berods 50 metu, vede jaunesne mano mociute, apturejo dar 7 vakucius,
vyriausias is sunu buvo mano tevas.

As niekuom saves nelaikau, nesureksminu savo tautiskumo,juk net tiksliai
nezinau kas as is tikro- zemaitis, lietuvis, prusas... juk didziavimasis
savo tautos praeitim yra menkiausia is pasididziavimo savim formu,(kai jau
nebeturi kuo pats pasigirt, pradedi girtis tuom, jau geriau girtis tevo ar
mamos sugebejimais, bet tai ir juokingai atrodo is kokio alchasiaus lupu, ar
ne?).
Mano zmona ukrainos piliete, ir esu ja labai patenkintas jau gera penkmeti,
pats  susikalbu be lietuviu, daugiau ar maziau, bet butinem temom prie alaus
bokalo dar su rusu, ukrainieciu, baltarusiu, lenku, slovaku (ceku gana
sunkiai) ir anglakalbiu skandinavu (su gyvu britu ar amerikieciu bendraut
neteko, sako su jais sunkiau, nes vartoja sudetingus issireiskimus).

As nerasineju temom kuriose nenusimanau, arba rasau labai abstrakciai, jei
kur as turiu savo asmenines patirties, gal but kartais saliskai as ja
pareiskiu kaip savo nuomone, nes as taip manau, jei manai kitaip prasau,
diskutuojam, jei yra kitaip, gali but, as ne visazinis, daznai mano patirtis
buna pasenusi. Juk cia ne mokslinis traktatas, kad parasius nuomone reik
teksta pateikt recenzentui, tam ir yra konferencija, kad mano nuomone kas
nors paneigtu ar patikslintu, jei ji neteisinga.

--
vyt/ /