Tema: Re: kilometrai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-30 22:25:18
Kiekvienam individualu. Dainiushui ir dar kazkam mano atstumai - dideli. Man
tai pliusas, nes pagaliau ismokau planuotis laika normaliai ir visi tie
vaikai issidelioja - ir su darzeliais ir su bureliais ir kelione pusvalandi
į darba nera didelis kosmosas. Nors aisku vaikai - tai nera mano arkliukas -
nesu ypatingai jau teisingas tevas, bet abejoju, kad ir kita puse noretu
kazka keisti.  Yra savi "tips and tricks", kuriu nezinodamas gali ir
nugrybaut, bet su laiku viskas issisprendzia. Viskas tikrai issprendziama,
tik klausimas - ar yra noras. Jei nera - nu kam save per prievarta istremt?

"gazas"  wrote in message news:jdl59i$ahg$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/30/2011 09:14 PM, Dainiushas wrote:
> jei vaikai, tai skaitau reikia gyvent mieste. Nes nu realiai galima
> užsiknist juos visur vežiot.

tai va ir bandoma issiaiskint ta riba, iki kurios dar skaitosi 'mieste'.
nes pabendravus su zmonem is margesnio pasaulio, tai ir 100km dar skaito
'priemiestyje' ir kasdien vazineja. gal cia pas mus tik toks iauges
nusistatymas, kad visi turi gyvent 5km aplink darbo vieta, o gal kitur
ne is gero gyvenimo taip zmones vazineja? labiausiai nesinori 'pabandyt'
ir poto nusivilt.