Tema: Re: kilometrai
Autorius: ford
Data: 2012-01-01 13:12:01
> Taigi rasei, jog turejai valdiska masina??? O dabar jau nebe??? Mes gi
> diskutuojame apie 50km nuvaziavima su masina, o ne apie 50 km vaziavima
> autobusais, dviraciais, pesciomis ar balsavima pakeleje....

Gal ne visai normaliai isaiskinau.
Vazinejom valdiska masina 2 moterys ir as.
Buchaltere, virsininke ir as padalinio vadovas.
Virsininke gyvena toliausiai mieste, todel masina budavo pas ja, ji
atvairuodavo tik iki buchalteres namu ir mane paimdavo pakeliui, toliau visa
atstuma pirmyn ir atgal kaip vyras vairuodavau as.
Pokalbiai vaziuojant visada tik apie darba, planus ir veluojancius uzsakymu
vykdymus.
Aisku pamaldavom kartais suda, bet labai retai, nes prie virsininkes nelabai
ten ka palazdavosi.
Tai ir sakau, vien vairavimas kas diena ziemos metu ta 50km atstuma uzkniso
juodai per keleta menesiu.
Jei masina butu sakykim mano namuose ir visas buciau veziojes kaip
taksistas, gal butu buve viskas kitaip.