Tema: Re: kilometrai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-30 23:48:44
nu ne, aš nesakiau, kad 20km yra daug. Tiesiog tai stato į kažkokius
rėmus ir tai ne visada yra patogu. Plius gerai jei tai pakeliui su
darbu, o jei nelabai? O jei į komandiruotę išvažiuoji? Nu ir krūva
visokių niuansų. Aš irgi labai norėčiau gyvent kaime, bet dabar šalia
centro kažkaip gausiai patogiau :)