Tema: Re: kilometrai
Autorius: svyt
Data: 2012-01-03 22:47:41
palangoje yra ir mokyklos, ir vaiku darzelis, poliklinikos, ligonines ir
vaistines ir barai,o gyvenant vienkiemy situ labiausiai pasigendi. Dirbciau
Klaipedoj net nesukciau galvos jei atsirastu isigyti nama kokioj Kretingoj.
Bet apie vilniu didesniu normaliu miesteliu nelabai yra arti. man ir dabar
dilema, noriu erdves, kiemo kur galiu ant zoles palikt masina, vilkinio
suns, bet minetu dalyku stoka gasdina, kaip jau sneketa nesinori dirbt vaiku
vairuotoju, laikyt namie atsargine masina, geriausia dzipa ir t.t.

--
vyt/ /