Tema: Re: kilometrai
Autorius: RimasRP <rimasrpnutrinti@dtiltastaškas.lt>
Data: 2011-12-30 21:03:52
darbas mieste  apie 10km
per savaite vien grudantis mieste 250km
zmonos darbas kieme
vaiku mokyklos ir darzeliai kieme
savaitgaliais sodyba uz miesto.
mano svajone kai vaikai baigs mokslus keltis i uzmiesti, vairavimo, darbo
prie namo nebijau.
bet jei planuoji tureti vaiku tai gal geriau rinktis busta mieste.
jei rinksies uzmiesti, tai  reikia atkreipti demesi i mokyklas ir darželius
ir zmonos darba :)
manau atstumas iki 40km užmiestyje ne problema