Tema: Re: kilometrai
Autorius: booraz
Data: 2012-01-03 14:58:14
Man 11 km per miesta, vaziuoju 15-20 min.
Siaip atstumas ir laikas pats tas atrodo, bet jei butu tarkim dar 10
min, tai nebutu beda.

Teko keleta menesiu vazineti kiekviena diena i Vilniu is Kauno, gerai
aisku kad vilniuje objektas miesto pradzioje nuo kauno, tai uztekdavo
50-60 min. Tai irgi nesudarydavo nepatogumu.

>150km jau vargina.

>230km keleta kartu, po keleta dienu is eiles vaziuoti, tai jau per
daug!!!

Vairavimas ryte leidzia apmastyti ka veiksi, nauju ideju kyla ir t.t.,
o vakare tinkamas laikas apmastyti ko nenuveikiai.

--
booraz
2012.01.03 14:57:55