Tema: Re: kilometrai
Autorius: eSSas
Data: 2012-01-03 23:24:34
2012-01-03 22:42, svyt rašė:

> atsakiau i toki pareiskima ir tiek, kad lenku dauguma ne vilniuje o jo
> apylinkese, net greiciau ne lenku o baltarusu-tuteisu, kiek sulenkintu

Vilniaus ir Salcininku rajone gyvena 104161+37 841 gyventoju, Vilniaus
mieste - 560 190. Vis dar esi tikras del lenku pasiskirstymo?

> pilsudskio laikais, ir jei ne lenkiskos mokyklos jie lenkiskai nesusikalba,
> todel ir siunta visokie tomasevskiai kai nutariama kad gimtosios kalbos reik
> mokintis seimoje, o mokykloje valstybines, kaip visoj europoj. Jei taip bus,
> po 20 metu neliks ne vieno ''lenko'', tik tuteisai.

Vilnijoj tikriem lenkam nera is kur imtis. Vienok tautine priklausomybe
gan slidus reikalas, daznai tai asmeninio pasirinkimo sfera.

Tu save turbut lietuviu laikai? O pavarde paknisus nezinia iki ko
prisipaistyt galima butu. Man noretusi but zemaiciu, bet cia turbut
labiau atskiri charakterio bruozai tenlink traukia :-)

S.