Tema: Re: kilometrai
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-12-30 19:38:16
Asmeniskai man - valanda vaziuot iki darbo (iskaitant kamscius) butu shuds
:) Vilniuje gal ir iprasta, bet jei taip is uz miesto vazinet, tai nekazka.
Ziurejausi uz miesto sklypa sioki toki, tai grizdamas vaziavau iki darbo
pamatuot kiek km. Gavosi 25km, tai ir vaziuojasi salyginai ilgai ir atstumas
toks jau ganetinai uzhknisantis, jei taip kasdiena... O kai vaiku mazu
atsiras, tai vapse bus truba.