Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-24 18:47:17
Dar vienas niaunsas, kuris gal tiesiogiai nesusijes su KM ir ypac siuo metu
laiku, bet visdelto tai palydinti tema. Imam koki kovo menesi. Ok, susirinko
jie, ir sakykim tokiu nepatenkintu kaip ash - 20%. Tad pasieke jei savo
rezultata - pakele dviratininku reitingus visuomenes akyse, aprode, kad jie
tokie yra ir turi teise egzistuoti. Ka jie daro po to ? Ogi vaziuoja namo.
Apie devinta valanda vakaro. Iš centro i visas bures pasklinda va tokiu
www.ephoto.lt/public/pview/9814/DSC_0150.JPG dviratininku burys. Vilnius -
didelis, ash nieko nepakeisiu. Bet bent jau man nakti staiga ish tamsos
pasirodzius kazkokiai butybei, kurios sviesiausias tashkas (jei pasiseks) -
purvina rastamanke, jokios kitos mintys, kaip tik apie seksualnes mazumas i
galva neateina. Skaiciau, bet niekur neradau, cia tokia KM uniforma - juodas
paltas ir tamsios kelnes ?