Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: gopas
Data: 2009-04-24 17:45:52
kad tu bandai pateikti kazkokius pavyzdzius kurie turetu but panasus i
kritine mase, bet tau nelabai sekasi.

kolkas ne viena akcija man netrukde ir nemanau kad trukdys, zinoma kol tai
neprasilenkia su sveiku protu.
as gerbiu zmones ir ju teise isreiksti save ar savo nuomone ir nematau
jokios problemos pastoveti kelias
minutes ir praleisti, siuo atveju, dviraciu kolonos. mano manymu geriau i
tai ziureti pozityviai, o ne visus
aplinkui vadint piderastais.