Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-24 17:27:48
Bet kodel tu nori nuspresti kada ir kokiu daznumu tos akcijos turi vykti ?
Jeigu mes visi norime atkreioti tavo demesi i savo problemas, kas nuspres -
kam galima tave sutrukdyti, o kam ne ? Man pavyzdiui px iki KM ir
badaujanciu vaiku, bet pilnai palaikau Hondos vairuotojus. Man jau galima
gatve 10 minuciu Vilniuj savavaliskai uztvert ?