Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: gopas
Data: 2009-04-24 18:09:03
matyt nepagarba kiekvienas savaip supranta. as asmeniskai nepagarbos tame,
kad reik truputi
palaukt ir praleist kolona nematau. tai tu pidarais matyt vadini ir mentus,
ir gaisrininkus ir ligonius,
kuriuos veza su greitosiom...nes gi juos irgi turi praleist. negerbia jie
taves visai.

o apie homosexualai ir kitos mazumus isvis kita tema.