Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-24 17:50:38
> kolkas ne viena akcija man netrukde ir nemanau kad trukdys, zinoma kol tai
> neprasilenkia su sveiku protu.
> as gerbiu zmones ir ju teise isreiksti save ar savo nuomone ir nematau
> jokios problemos pastoveti kelias
> minutes ir praleisti, siuo atveju, dviraciu kolonos. mano manymu geriau i
> tai ziureti pozityviai, o ne visus
> aplinkui vadint piderastais.

O mano nuomone bet kokie protestuotojai neturi teises pazeidinedami
nustatytas taisykles trukdyti gyvenimo kitiems pilieciams. Nei desimciai
minutei nei vienai. Ir tik trukdomo piliecio teise pasirinkti - ziureti i ta
trukdyma pozityviai ar negatyviai.

Kuo tai blogiau uz tavo paziuras ir kodel jos neteisingos ?