Tema: Re: Atsargiai, siandien 18:00 kritine mase
Autorius: NASA
Data: 2009-04-24 15:03:44
Jeigu idemiai skaitysite post'a, ten nebuvo nagrinejmi istoriniai motyvai ar
nepriklausomybes faktas.
Atsakymas buvo i absurdiska teigini, kad jei pazeidi istatyma tai esi
neteisus. Kaip ir minejau, istatymas yra tvarka, bet tai nera absoliuti
tiesa.
Kaip ir sausio ivykiu atveju. Tuo metu buvo istatymas X ir reiksti
pretenzijas i nepriklausomybe buvo lygu valstybes isdavimui. Istatymas
pazeistas, bet ar tas istatymas yra sventa karve?
Taigi, baikite naudoti argumenta, kad dviratininkai KM'e pazeidzia KET.
Dabartinis istatymas yra idingas, jame neatsizvelgta i paprasciausius
protingumo kriterijus dviracio vairuotojo atzvilgiu.
Kita puse yra tarpusavio pagarba. Na neteko man susidurti su tokiu chamisku
vairuotoju elgesiu nei Svedijoje, nei Vokietijoje nei netgi Estijoje.

Toks jau tas lietuviskas mentalitetas, jei dviratininkas tai ubagas.