Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: schaumschlager
Data: 2011-02-05 16:57:04
Is praktinio "ciupinejimo" (ne po 300km, bet po 1,5-4 metus):

a) Golf mk II, 1.6TDi, "valdiskas", (si "interKUleriu): puiku, patikima,
pigu, noreciau tokio (najo) sau, kaip nuoavo;
b) Golf mk III 1.9 D, "valdiskas" - nu i naxren, nesvarbu, kad ir
"valdiskas"... nelinkeciau niekam;
c) Avensis 2.0 TD (1998m) - "valdiskas" - blin, xren znajet, nu lyg ir
vaziuoja, bet... sau NENORECIAU (sio ir kitu auto islaikymo kastai -
nedetalizuojami);
d) Corola 2.0D sedanas (nuosavas) - nustebino puiki pakaba, tipiskai
"vidutines" kuro sanaudos. Summa sumarum - galima uzskaityt kaip
"patvaru/pakantu darbini arkli";
e) V70 2.4 T5 automatas, 184 kW "valdiskas", BENZINAS,  - puiku, kol
"valdiskas", bet po Renault isigijimo - butu "labai zaja...sj vietoj
su3,14sto renault turet V70, nesvarbu, kad ir benzinini, kad ir automata ...

Jei ne pasi3,14zdavojimui, o is noro gaut praktiniu ziniu apie kastus ir
patikimuma - galiu ties kiekviena pozicija "prasiplest" zeeeeenkliai
issamiau...