Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Exo
Data: 2011-02-05 11:20:59
Tu nesupratai ką aš noriu pasakyt.... aš avensį su MB e klase lyginu ne iš durnumo, o natūraliai (visą gyvenimą jais važinėjau) tiesiog nu niekaip nesuvokiu kurių galų išmest 60-80kLt naujam kibirui kai už tokią sumą išeina superinis  dėvėtas MB e.

P.S. Portugalas aš.... per kalėdas niekur toli važiuot nereikia kaip kitiems...

Exo