Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Spakainas
Data: 2011-02-03 11:25:08
> biudžetą labai reikalui esant tampyti galima, tik tada jau tikrai turėtų
> būti verta :) o tai man nuspręsti sunku...

Dėl biudžeto tampymo, galiu pasakyt tiek - jį tikrai verta tempt iki
tol, kol tempiasi ir patikimumas. Kai prasideda daugiau komforto už
papildomus pingus, tai galima ir apseit. Šiaip patikimumo prasme
geriausia pirkt 2-3 metų senumo auto su patikrinta rida ir istorija, dėl
to ir sakau - jeigu pavyks pritempt iki 20-25k, tai kewlė manau tikrai
turės ką pasiūlyt.

> dėl prancūzų irgi panašų įspūdį susidariau iš kolegų/pažįstamų komentarų,
> žinoma, tai turbūt irgi nėra absoliuti ir baigtinė tiesa..

Žinoma, kad ne, bet reikia žiūrėt konkretų varijantą. Pvz jei biudžetas
leistų, visai siūlyčiau pažiūrėt citroen C4.

> na dėl A2 (vakar kaip tik šliaužiojau ratais aplink vieną, pastatytą
> Ševčenkos gatvėj :) - vis tik ji nedidelė, o ir gana reta, tai neaišku, kaip
> su detalėm bus, jei prireiks..

Su detalėmis problemų tikrai nebus, vat dėl dydžio - taip.

> Vagi dar pamiršau vieną punktą - reik bagažinės ne pačios mažiausios, nes
> vyriškiui vis reguliariai prieikia pervežt garso įrangą į kokį koncertą
> (gitariniai kubai ir pan gelžgaliai, wha'ever), tai tarkim, neseniai Yarį
> apšliaužiojau iš visų pusių - jo bagažinė man pasirodė biškį non-existent,
> nu, tipo botams įsidėti į kaimą važiuojant.. bent jau toks įspūdis
> susidarė..

Va čia ir prasideda.. Šitas niuansas toks kaip ir esminis gaunasi - tada
reikia universalo/miniveno ieškot. Vėlgi kyla auto klasė - reiks
didesnės, vadinasi ir biudžeto nebeužteks...
Šiaip dar iš senesnių pabandykit pasižiūrėt toyota carina/avensis. Su
1.8 benzininiu varikliu galima rast dar neužmuštą varijantą. Iš Lietuvoj
populiariausių modelių galima bandyt žiūrėt vw passat universalą - bet
dyzelinį neuždrožtą bus sunku rast, reik benzino ieškot. Bet apie
pasatus gal Dainiušas daugiau papasakos, aš tik apie toyotas galiu.