Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: egis
Data: 2011-02-04 09:01:43
o zinok nieko keisto- garso iszoliacija geresne ir cher girdi kad kas vaziuoklej barska- va nuvaziuoji y servisa profilaktiskai, o ten puse vaziuokles isbrokija- kaip nesiparint? :)

Kita vertus- draugas su mitsu karizma vazineja, kiekviena kart ysedes y jo masina vis galvoju- subyresim ar ne.. nu ir nieko- vazineja, servisai nieko blogo neranda :D

--

egis
E39 530dA '00