Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Rivo
Data: 2011-02-03 16:33:40
Šita... tu aplaistyt pirkinio nepamiršti?

"Renookas"  parašė naujienų news:iieder$3oh$1@trimpas.omnitel.net...

i mane ileke per 24 val du kartus ir tam paciam ziede, po to dar karta tam
paciam ziede bet be pasekmiu, bet as nesupyliau:) visada i mane i
vaziuodavo. Legendinis zenklu keitaliojimo metas Urmo ziede...
Antros ir nesupyliau bet i uzpakali gavau taip kad teko parduoti kaltininkui
Trecia jau ir as truputi apdauziau ir mane apdauze. ketvirta pyliau nuo
sirdies pries 4 metus:)
bet ta neuzmusama. tai jau keliasi vel gal kokiam 4 gyvenimui... siandien
technikine praeidineja:)
5 vel i manaja pabuciuota nestipriai. sestoji vaziuoja vakar laiku
pasitraukus is pavojaus zonos:)