Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-04 14:22:33
as tai stebiuosi.. kokie visi kruti.. "eiliniai kibirai"... idomu patys ant
kokiu puodu sedit..
kabinetis prie zodziu  cia visi puikiai moka..
"geros sanaudos" vienam jos gali but geros.. o pvz tau gali buti
neikandamos..  kiekvieno pasasisakymas - subjektyvi nuomone..  objektyviu
nuomoniu cia buna labai retai..(yra tokiu, kurie negali cia kalbeti, nes
taip negaus pinigu uz zinias:))