Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: R.S
Data: 2011-02-03 12:05:39
Kazkodel man patikimas automobilis yra = teleloto. Yra kruvos zmoniu
vazinejanciu citrinom ir negali atsidziaugt kokie jie nuostabus o kiti vien
eidami pro sali kryziu nesa istiesta ranka... Tokios masinos kuriai yra
~10metu ir nereikes remontuot ko gero nera ... Mano rekomendacija buvo bmw3
vien del to kad nesijauti jame kaip kibire lyginant su bet kuria isvardintu
japonisku ar  prancuzisku modeliu. Pries dvi dienas turejau patirti kaip
pavaziavus su bnw ir kart persedau i peugeot nors ir prancuzas buvo trim
metais jaunesnis bet  is kart pradejau tikrinti ar dureles uzdarytos  bo
triuksmas ir bildesiai nelaido ramiai sedet uz vairo.
 Taip kad cia kaip religija kuria tiki uz ta ir kovoji .. :)
Siulau daryti taip issirenki pirma karuti su juo pravaziuoji tada renkiesi
kita vel pravaziuoji o va tada bent jau zinosi ko nori...