Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Ignas
Data: 2011-02-03 08:55:02
pavyzdys netinkamas: jei per metus sudroze 2-3 sankabas, tai ji isgydys tik
automatas o ne dar 6 sankabos ir du metai...
pasiulymas irgi lievas: pirma visgi reiktu ismokt vaziuot su mechanke, o
paskui jau komforto sumetimais galima persest ir i automata, kitu atveju
taip ir nebemokes su mechanke vaziuot...